De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.279
1.130.118
58

MaMafia.fr
57.285
404.918
63
MeineMafia.de
74.232
398.802
24
MojaMafia.pl
53.551
352.347
11
MojeMafie.cz
27.531
274.404
10
MafiaCreator.com
66.557
223.962
7
MafiaCreator.ro
22.150
241.981
7
MafyaKur.com
49.020
287.701
1
MiMafia.com
12.367
33.697
1
MinMaffia.se
15.026
60.520
0
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

[Guide: Kroontje achter naam van admin]

Cambino9/Apr | 22:22 

CambinoMafia
331 leden
Inleiding
Sommige eigenaren willen administratoren/moderatoren nog meer 'onderscheiden' door een kroontje achter de naam te krijgen.

Plaats de code in je advertentie blok. Indien je die optie niet hebt kun je die hier aanscheffen voor 50 maffiapunten: Koop nu

Inhoudsopgave
1. De code
2. Hoe te gebruiken
3. Andere kroontjes
4. Nawoord

1. De code
<style type="text/css">
.vip { background: url('/images/icons_01/game_vip.png') right center no-repeat; padding-right: 14px; }
.level0 { }
.level1 { }
.level2 { }
.level4 { }
.level5 { background: url('/images/icons_01/game_owner.png') right center no-repeat; padding-right: 20px; }
.level6 { background: url('/images/icons_01/game_owner.png') right center no-repeat; padding-right: 20px; }
</style>

2. Hoe te gebruiken
Level0 zijn je verbannen leden. Ik neem aan dat jij die niet met een kroontje wil hebben deze kun je dan ook al doorstrepen
Level1 zijn je gewone leden.. Ook niet echt om daar een kroontje achter de nam te hebben
Vanaf level2 wordt het interessant. Om daar een kroontje te hebben moet je hetgeen achter wat nu bij 'level5' staat kopieren.
Wil je dit bij andere levels, dan moet je dit ook doen.

3. Eigen kroontje
. upload je plaatje via tinypic
2. Nu kan je kiezen uit vier codes kies de onderste "Direct link for lay-outs kopieer deze.
3. zet nu bij het level waar je het betreffende teken wilt hebben
background: url('Hier je link!') right center no-repeat; padding-right: 20px; }
Voorbeeld : .level3 {zet je hier de code }
4. background: url('Hier de link van tinypic die je zojuist hebt gekopieerd') right center no-repeat; padding-right: 20px; }
5. Opslaan en kijken of het werkt.
4. Nawoord
Wanneer er suggesties/opmerkingen/toevoegingen zijn, graag posten. Wanneer deze nuttig zijn, kan/zal ik die in mijn guide verwerken.

The-Huns (en crew-account)

Laatst gewijzigd door Cambino op 2011-04-12 7:03 AM.

MNBeheerder10/Apr | 08:06 

Mafia4One
52 leden
Goede guide!

Hier ijn een paar icoontjes die ik heb gemaakt om er achter te zetten:

MaxWolfje (Permanent verbannen)10/Apr | 21:37 

Mafiapack.nl
1 leden
Laat maar, heb hem al.

Laatst gewijzigd door MaxWolfje op 2011-04-11 8:39 AM.

DarkRaven11/Apr | 03:25 

GoldenDutch
1.217 leden
Hele mooie guide maar heb er weinig aan want ik begrijp dus nu niet hoe je je icoontjes erin kan zetten .

Ik zou dus graag iets anders achter admin en mod willen hebben dan een gouden kroontje , nu zie ik wel die img code : url('/images/icons_01/game_owner.png') , maar begrijp niet goed hoe ik de url zou moeten inkorten als ik een eigen plaatje geupload heb , bv zoals Admin zo mooi goud , zilver en brons heeft in zijn voorbeeld.

Iemand voor mij een antwoord ?

Mvg DarkRaven

MaxWolfje (Permanent verbannen)11/Apr | 08:42 

Mafiapack.nl
1 leden
DarkRaven schreef:
Hele mooie guide maar heb er weinig aan want ik begrijp dus nu niet hoe je je icoontjes erin kan zetten .

Ik zou dus graag iets anders achter admin en mod willen hebben dan een gouden kroontje , nu zie ik wel die img code : url('/images/icons_01/game_owner.png') , maar begrijp niet goed hoe ik de url zou moeten inkorten als ik een eigen plaatje geupload heb , bv zoals Admin zo mooi goud , zilver en brons heeft in zijn voorbeeld.

Iemand voor mij een antwoord ?

Mvg DarkRaven

Hier kun je het duidelijk zien:

<style type="text/css">
.vip { background: url('/images/icons_01/game_vip.png') right center no-repeat; padding-right: 14px; }
.level0 { }
.level1 { }
.level2 { }
.level4 { }
.level5 { background: url('/images/icons_01/game_owner.png') right center no-repeat; padding-right: 20px; }
.level6 { background: url('/images/icons_01/game_owner.png') right center no-repeat; padding-right: 20px; }
</style>

Hier de uitleg:
1) Je kiest wat je wilt.
lvl6 = eigenaar
lvl5 = daarna
lvl4 = daarna... enz...

2) Je ziet 2 { } Staan... Daar moet dit komen:
{ background: url('Hier je link!') right center no-repeat; padding-right: 20px; }

Snap je het?

Wout11/Apr | 14:33 

ikillyour
156 leden
ik heb hier nog een vraagje over:
Kan je ook bv.
spel_owner = goud kroontje
admin = zilver kroontje
moderator = brons kroontje?

kan dat??

Mr_X11/Apr | 19:02 

YoungCrimeszz
334 leden
Echt heel erg bedankt hij werkt heel goed. Ik vind deze code zeker een aanrader. Wanneer de uitbreiding 2 extra crew niveaus is aangekocht kun je tussen level 2 en level 4 level 3 toevoegen. Wil je zelf een icoon toevoegen volg deze stappen :
1. upload je plaatje via tinypic
2. Nu kan je kiezen uit vier codes kies de onderste "Direct link for lay-outs kopieer deze.
3. zet nu bij het level waar je het betreffende teken wilt hebben
background: url('Hier je link!') right center no-repeat; padding-right: 20px; }
Voorbeeld : .level3 {zet je hier de code }
4. background: url('Hier de link van tinypic die je zojuist hebt gekopieerd') right center no-repeat; padding-right: 20px; }
5. Opslaan en kijken of het werkt.

Ik heb deze tuturial gemaakt als extraatje bij de code. The-Huns is de gene die met de code is gekomen dit is slechts een kleine toevoeging. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen helpen.

Vragen ? Graag !

Laatst gewijzigd door Mr_X op 2011-04-11 7:31 PM.

Al-Capone11/Apr | 23:21 

newfuturemaffia
132 leden
Geweldige code ! Je kan er zelfs het originele kroontje achter de spel-eigenaar mee veranderen. Ik had alleen een vraagje...zijn die kroontjes ook in andere kleuren te maken met bijvoorbeeld Paint Pro 7...

Beetje oud, maar ik heb niet beter op het moment, en photoshop kan ik niet betalen

Bedankt !!

Laatst gewijzigd door Al-Capone op 2011-04-11 11:21 PM.

MNBeheerder12/Apr | 14:51 

Mafia4One
52 leden
Al-Capone schreef:
Geweldige code ! Je kan er zelfs het originele kroontje achter de spel-eigenaar mee veranderen. Ik had alleen een vraagje...zijn die kroontjes ook in andere kleuren te maken met bijvoorbeeld Paint Pro 7...

Beetje oud, maar ik heb niet beter op het moment, en photoshop kan ik niet betalen

Bedankt !!
beetje zegt-ie

Natuurlijk kan dat

Al-Capone13/Apr | 10:31 

newfuturemaffia
132 leden
Ok...ok, heel erg oud

Maar hoe doe je dat dan precies ???