De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.269
1.129.993
144

MaMafia.fr
57.281
404.708
160
MeineMafia.de
74.229
398.769
59
MojeMafie.cz
27.529
274.383
42
MojaMafia.pl
53.544
352.185
15
MafiaCreator.ro
22.149
241.953
14
MafiaCreator.com
66.549
223.883
7
MafyaKur.com
49.011
287.548
7
MiMafia.com
12.366
33.679
4
MinMaffia.se
15.025
60.512
3
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

[Guide: Kroontje achter naam van admin]

jorisk32218/Mei | 19:10 

crominas
43 leden
ok, ik wou namelijk een ander icoontje gebruiken voor VIP, maar dan zal ik dus inderdaad maar die update moeten kopen

superdraak18/Jun | 21:44 

LosCrime
267 leden
heeft iemand nog leuke kroontjes

Mr_X19/Jun | 12:23 

YoungCrimeszz
334 leden
DEze kun je bij handelsmarkt > design bestellen in een designshop zorg wel dat ze transparant zijn.

onderwereld22/Jun | 21:07 

is het ook mogelijk om kroon aan een vip lid tegeven ?

Mr_X22/Jun | 21:29 

YoungCrimeszz
334 leden
Als je de update iconen in bezit hebt wel.

Owner11/Aug | 09:26 

Linekiller
139 leden
The-Huns schreef:
Inleiding
Sommige eigenaren willen administratoren/moderatoren nog meer 'onderscheiden' door een kroontje achter de naam te krijgen.

Plaats de code in je advertentie blok. Indien je die optie niet hebt kun je die hier aanscheffen voor 50 maffiapunten: Koop nu

Inhoudsopgave
1. De code
2. Hoe te gebruiken
3. Andere kroontjes
4. Nawoord

1. De code
<style type="text/css">
.vip { background: url('/images/icons_01/game_vip.png') right center no-repeat; padding-right: 14px; }
.level0 { }
.level1 { }
.level2 { }
.level4 { }
.level5 { background: url('/images/icons_01/game_owner.png') right center no-repeat; padding-right: 20px; }
.level6 { background: url('/images/icons_01/game_owner.png') right center no-repeat; padding-right: 20px; }
</style>

2. Hoe te gebruiken
Level0 zijn je verbannen leden. Ik neem aan dat jij die niet met een kroontje wil hebben deze kun je dan ook al doorstrepen
Level1 zijn je gewone leden.. Ook niet echt om daar een kroontje achter de nam te hebben
Vanaf level2 wordt het interessant. Om daar een kroontje te hebben moet je hetgeen achter wat nu bij 'level5' staat kopieren.
Wil je dit bij andere levels, dan moet je dit ook doen.

3. Eigen kroontje
. upload je plaatje via tinypic
2. Nu kan je kiezen uit vier codes kies de onderste "Direct link for lay-outs kopieer deze.
3. zet nu bij het level waar je het betreffende teken wilt hebben
background: url('Hier je link!') right center no-repeat; padding-right: 20px; }
Voorbeeld : .level3 {zet je hier de code }
4. background: url('Hier de link van tinypic die je zojuist hebt gekopieerd') right center no-repeat; padding-right: 20px; }
5. Opslaan en kijken of het werkt.
4. Nawoord

The-Huns (en crew-account)

oke maar als ik op die link klik nu kopen wat moet ik dan kopen

killergirl19/Sep | 22:27 

Real4Criminals
253 leden
Bericht verwijderd door moderator

Reden: Belachelijke/nutteloze/ongewenste post

The_Saint27/Sep | 14:59 

DonMaster schreef:
[quote=The-Huns]Inleiding
Sommige eigenaren willen administratoren/moderatoren nog meer 'onderscheiden' door een kroontje achter de naam te krijgen.

Plaats de code in je advertentie blok. Indien je die optie niet hebt kun je die hier aanscheffen voor 50 maffiapunten: Koop nu

Inhoudsopgave
1. De code
2. Hoe te gebruiken
3. Andere kroontjes
4. Nawoord

1. De code
<style type="text/css">
.vip { background: url('/images/icons_01/game_vip.png') right center no-repeat; padding-right: 14px; }
.level0 { }
.level1 { }
.level2 { }
.level4 { }
.level5 { background: url('/images/icons_01/game_owner.png') right center no-repeat; padding-right: 20px; }
.level6 { background: url('/images/icons_01/game_owner.png') right center no-repeat; padding-right: 20px; }
</style>

2. Hoe te gebruiken
Level0 zijn je verbannen leden. Ik neem aan dat jij die niet met een kroontje wil hebben deze kun je dan ook al doorstrepen
Level1 zijn je gewone leden.. Ook niet echt om daar een kroontje achter de nam te hebben
Vanaf level2 wordt het interessant. Om daar een kroontje te hebben moet je hetgeen achter wat nu bij 'level5' staat kopieren.
Wil je dit bij andere levels, dan moet je dit ook doen.

3. Eigen kroontje
. upload je plaatje via
2. Nu kan je kiezen uit vier codes kies de onderste "Direct link for lay-outs kopieer deze.
4. background: url('Hier de link van tinypic die je zojuist hebt gekopieerd') right center no-repeat; padding-right: 20px; }
4. Nawoord

The-Huns (en crew-account)

oke maar als ik op die link klik nu kopen wat moet ik dan kopen[/quote]

Je moet advertentieblok kopen zodat je die kan veradneren

Aanvullend bericht:
iemand eeen guide hoe ik zelf kroontje kan maken of in kleur kan veranderen? en vipster?

Laatst gewijzigd door The_Saint op 2011-09-27 3:35 PM.

M4G-Boss3/Feb | 23:28 

Mafia4Gun
144 leden
Welke maten moeten de kroontjes hebben .

Mvg

GhostRider5/Feb | 03:06 

gekkemafias
231 leden
ik kom er nog steets niet uit waar moet ik ze platsen ik zou het echt niet weten kan jij mij er meer hepen

Madrussian schreef:
Echt heel erg bedankt hij werkt heel goed. Ik vind deze code zeker een aanrader. Wanneer de uitbreiding 2 extra crew niveaus is aangekocht kun je tussen level 2 en level 4 level 3 toevoegen. Wil je zelf een icoon toevoegen volg deze stappen :
1. upload je plaatje via tinypic

Ik heb deze tuturial gemaakt als extraatje bij de code. The-Huns is de gene die met de code is gekomen dit is slechts een kleine toevoeging. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen helpen.

Vragen ? Graag !