De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.273
1.130.034
107

MaMafia.fr
57.281
404.809
116
MeineMafia.de
74.230
398.774
52
MojaMafia.pl
53.547
352.230
23
MojeMafie.cz
27.531
274.396
23
MafiaCreator.ro
22.149
241.959
11
MafiaCreator.com
66.550
223.890
8
MinMaffia.se
15.025
60.512
3
MafyaKur.com
49.012
287.601
1
MiMafia.com
12.367
33.686
1
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

~Guide facebook update~

Mr_X5/Aug | 09:13 

YoungCrimeszz
334 leden
In deze guide zal ik proberen uit te leggen hoe je met de nieuwe facebook update omgaat, eigenlijk zijn de stappen vrij makkelijk maar wie zelf nog geen facebook account heeft raad ik aan er een te maken.
•Hoe maak ik een facebook account ? (Overslaan indien je er al een hebt)
•Ik heb de update nu gekocht.
•De update op mijn spel krijgen.

1.

Om de facebook update te laten werken moet je natuurlijk zelf een account hebben, hier zal ik uitleggen hoe je dat doet.
stap 1 ga naar facebook.
stap 2 ga naar "aanmelden" en meld je aan gebruik correcte gegevens anders kun je later een onaangename verassing krijgen al je je ww kwijt bent.
stap 3 bevestig alles en log in op je account.
stap 4 Verken facebook zodat je weet hoe het werkt en je vragen van leden kunt beantwoorden je kunt natuurlijk op google facebook guides vinden.

2.
Nu heb je de update gekocht, ga naar beheer je site en zoek het facebook tekentje op ga hiernaar toe en volg de stappen deze zijn vrij makkelijk als je gewoon doet wat er word gevraagd, vul alles goed in want je kunt ze eenmaal opgeslagen niet meer veranderen ! Klik niks weg want dat heb je mogelijk later nog nodig.

3.
Ok hoe krijg ik nou alles op mijn site ? De makkelijkste manier is in je advertentie blok maar als je een eigen lay-out heb kun je hem hierin zetten. Als je nu alles hebt bevestigd krijg je een pagina met een groot stuk code dit is HTML deze code moet je in je advertentie blok plakken en je spelers kunnen beginnen met "dit vind ik leuk" en je promotie is gestart.

Ik zal later nog iets toevoegen over hem in je eigen lay-out invoegen er kunnen foutjes inzitten moest me haasten omdat ik op vakantie ga daarom kan ik geen vragen beantwoorden de komende week ik hoop dat ik er wel mensen mee heb geholpen

MVG Madrussian

Simit5/Aug | 09:20 

Madrussian schreef:
Ok hoe krijg ik nou alles op mijn site ? De makkelijkste manier is in je advertentie blok maar als je een eigen lay-out heb kun je hem hierin zetten. Als je nu alles hebt bevestigd krijg je een pagina met een groot stuk code dit is HTML deze code moet je in je advertentie blok plakken en je spelers kunnen beginnen met "dit vind ik leuk" en je promotie is gestart.

Advertentieblok???

Met FB-connect kunnen je leden eenvoudiger registeren en inloggen op je site. Heb je een gekochte layout, dan zal het FB-knopje ergens op de uitgelogde pagina te vinden zijn. Heb je een eigen layout, dan zal je die zelf moeten toevoegen aan je outgame met de tag {fb_connect}. That's all!

Eventuele vind-ik-leuk-toestanden hebben weinig met FB-connect te maken, en zijn dus ook niet verplicht toe te voegen

DarkRaven5/Aug | 21:58 

GoldenDutch
1.217 leden
Tis allemaal heel erg mooi gemaakt , maar Simit zou je eens willen kijken wat ik precies verkeerd gedaan heb , want ik krijg die inlog button etc , niet netjes onder mijn eigen inlog scherm van GoldenCrime.

Mvg DarkRaven

killergirl19/Sep | 22:29 

Real4Criminals
253 leden
Bericht verwijderd door moderator

Reden: Belachelijke/nutteloze/ongewenste post