De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.276
1.130.061
175

MaMafia.fr
57.281
404.821
167
MeineMafia.de
74.231
398.790
106
MojeMafie.cz
27.531
274.406
51
MojaMafia.pl
53.551
352.278
27
MafiaCreator.ro
22.149
241.968
17
MafiaCreator.com
66.553
223.918
7
MafyaKur.com
49.015
287.637
6
MiMafia.com
12.367
33.689
5
MinMaffia.se
15.026
60.518
4
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Hoe voorkom ik dat ik "gehackt" word.

Evil-Killer3/Dec | 12:10 

In deze guide zal ik uitleggen hoe je kan voorkomen dat je word gehackt. Hacken zelf zoals in de mooie tv series waar nerds binnen 5 minuten het Pentagon hacken is onmogelijk! In deze guide zal ik behandelen hoe hacker het doen en hoe jij je er tegen kunt beveiligen.
•Hoe "hacken" ze nou eigenlijk ?
•Hoe voorkom ik dit ?
•Een goed wachtwoord maken.

Hoe "hacken" ze nou eigenlijk ?
•Ze spelen op je in ze willen dat je ze vertrouwd. Manieren die ze gebruiken : ze beloven gratis mp, ze sturen al hun leden naar je toe al die smoejes zullen ze gebruiken om jou vertrouwen te winnen en je je wachtwoord te laten geven.
•Ze raden je wachtwoord, veel mensen hebben helaas geen goed wachtwoord
•Ze gebruiken een "keyloger" een keyloger is software die alles wat jij typt overneemt en opslaat. Hackers kunnen dit uitlezen en je wachtwoord eruit vissen. Een keyloger komt mee met een download. Als je een mail krijgt van iemand die je niet kent gelijk verwijderen.
•Ze doen zich voor als mijnmaffia. Ze vragen in een mail bericht van mijnmaffia om je wachtwoord. mijnmaffia zal hier nooit naar vragen!

Hoe voorkom ik dit ?
•Vertrouw niemand die je alleen online kent. Je kunt met veel lol beleven maar als ze vragen om je wachtwoord zijn ze iets van plan.
•Neem een sterk wachtwoord.
•Download niks van onbekende afkomst. Alle downloads van programma's kun je vaak vinden op de goedgekeurde
sites.
•Mijnmaffia zal je echt NOOIT om je wachtwoord vragen.
•Verander je wachtwoord om de week of maand.
•Zorg dat je mail adres goed is beveiligd je kunt je mijnmaffia account goed beveiligen maar als ze op "wachtwoord vergeten" klikken zullen ze nog steeds je account krijgen.

Een goed wachtwoord maken.
•Een goed wachtwoord bevat, letters, cijfers, hoofdletters en eventueel zelfs - _ enz.
•Een wachtwoord opschrijven of opslaan is geen goed idee.
•Wachtwoorden zijn overal om je heen als je nu om je heen kijkt zie je vast wel ergens iets staan dat er altijd staat en letters en/ of cijfers bevat. Gebruik dit als je niks kunt bedenken. Een geboortejaar, 123456789, 123, 999 enz. zal zijn wat een hacker als eerst probeerd.
•Voorbeelden van wachtwoorden : 1F5mHt, 6JgfrY Deze wachtwoorden zijn niet te raden. Kortom gebruik een volgorde die nergens op slaat.

Nawoord
Ik heb deze guide gemaakt omdat er de laatste tijd veel meldingen waren van zogenaamde hackers. Als ik hiermee voorkom dat een spel niet word gehackt en niemand die ellende mee hoeft te maken heeft het al geholpen. Toevoegingen zijn heel erg welkom.

MVG brentvdh

Meteenaap3/Dec | 22:49 

injectmaffia
37 leden
nette guide, maar toch zullen de hackers een nieuwe manier vinden.....

Grimm (Permanent verbannen)4/Dec | 14:45 

maffia--zone
473 leden
Het aantal hackers van tegenwoordig is idd enorm gestegen. Ik vind deze mensen irritant. Ik heb op 2 weken tijd maarliefst 4 aanvragen gehad van nieuwe leden ofdat ze mede-eigenaar mochten worden. Je hebt helaas altijd van die mensen die daar intrappen. Ik hoop dat deze guide hiertegenop komt!

Spoof4/Dec | 14:49 

Jadaxa
36 leden
Professionele Hackers kunnen iedereen en zelf hun computer hacken en laten crashen. Maar zoals mijnmaffia spellen zullen nooit professionele hackers willen hacken.

Als er toch iemand een Mijnmaffia spel probeert te hacken ---> Is het waarschijnlijk een kindje van 10 - 11 jaar ofzo (niet slecht bedoeld tegen de kinderen van 10 - 11 jaar die hier een spel hebben) Dan moet je helemaal geen schrik hebben. Voor dit is deze guide goed voor!

Goede Guide

Dark-Night30/Dec | 20:17 

knars
204 leden
Het ligt eraan hoe groot het doelwit is.
Een hacker gaat altijd voor het uiterste en niet voor iets dat klein is. Denk maar eens aan grote 'bekende' bedrijven die maken deze situaties regelmatig mee.
En tegenwoordig heb je ook hackers die in groepen te werk gaan. Echter zullen deze hackers niet gauw op dit soort sites te vinden zijn.

Waarom zijn er ook kinderen die hacken
Als kinderen hacken heeft het meer met 'hun zin' hebben te maken. Vaak gaat het om spelletjes waar je voor moet betalen, maar van de meeste ouders mag het 'niet'.
Een kind gaat er dan van alles aan doen om toch aan die dingen te komen. Het heeft ook meer met de opvoeding te maken..
Of als ze in een situatie terecht komen waarin ze ruzie hebben met een ander kind op internet. Ze lossen het niet op zoals wij het zouden doen, maar gaan er alleen maar verder op in. Uiteindelijk krijg je al gauw dat hij zal gaan dreigen met 'ik ga je *piep* *helaas is deze woord niet lees baar voor jonge lezers* hacken!!!'

Verder heb ik er niet niet veel over te zeggen, nou eigenlijk wel maar dat laat ik zitten zoals het nu is.

Game4you17/Mrt | 16:52 

Dat klopt Je moet ook nooit van je leven Een backdoor of trojan in je pc(Toestaan) komen meteen verwijderen, Dat is een Zogenaamde "Achterdeur" In je computer(Backdoor) Daar door kunne hackers in je pc komen door een klik op de knop je kan alles zo goed beveilingen met wachtworden als je wilt maar een backdoor of keylogger in je pc en dan heb je een probleem

Laatst gewijzigd door crimer op 2012-03-18 10:51 AM.

Eigenaar23/Mrt | 23:23 

X-Gang
115 leden
Heb het al meerdere keren gehad dat mensen me msn hacken en dan ww opvragen en mail veranderen enz maar daar kan niks aan gedaan worden.... en dan ben je dus je site kwijt en doe jeje best om terug te krijgen maar daar kan mm niks aan doen...