De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.274
1.130.046
108

MaMafia.fr
57.281
404.817
115
MeineMafia.de
74.230
398.787
47
MojeMafie.cz
27.531
274.401
24
MojaMafia.pl
53.550
352.271
19
MafiaCreator.ro
22.149
241.965
14
MafiaCreator.com
66.553
223.913
10
MiMafia.com
12.367
33.689
3
MafyaKur.com
49.013
287.622
1
MinMaffia.se
15.025
60.515
0
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

GUIDE Verschillend zijn

Thebosser12/Jan | 14:38 

seben4ever
37 leden
Guide: Hoe zorg ik voor originaliteit? (waarom kiezen ze voor jou spel en niet voor een ander spel)

Inhoud:
• Acties
• Layout
• Crew
• Spanning
• Bij de tijd
• polls

Acties:
Door leuke interessante acties en wedstrijden te bedenken, blijft het voor de gangsters op je spel leuk om te spelen. Ze zullen mits de prijzen hoog genoeg zijn op lange termijn meer online zijn.

Enkele wedstrijden:
Prijsvraag- 1 vraag makkelijk te doen met massabericht.
Quiz-5 tot 15 vragen lastig om te maken maar als leden hier aan beginnen zullen ze het erg leuk vinden. Het is wel belangrijk dat de vragen iets met een thema te maken hebben. Bijvoorbeeld themas als maffia, criminelen, sport en landen.
Gifts- Geef je leden een cadeautje als er bijvoorbeeld 100 leden zijn gehaald.

Layout:
Als je een mooie layout hebt zullen leden jou spel waarderen. Een andere layout als het gemiddelde crime-spel is daarom van essentieel belang. De layout kan je aanpassen op de doelgroep (mits je die wilt creëren).

Crew:
Als je een goede volle crew hebt dan zullen er meer ideeën komen. Een vole crew is ongeveer 8 a 12 leden. Ze hoeven niet allemaal admin te zijn moderators en chat-moderators . Beloon ook je crew bijvoorbeeld als ze een goed idee hebben. Dat zal hun integriteit bevorderen.

Spanning:
Als er 1 a 3 spelers veel beter zijn dan de rest is het voor de rest minder leuk. Bij veel spellen is dat zo en daarom is dit een belangrijk aandachtspunt. Door met minder hoge bedragen te werken kun je de verschillen tussen de spelers al goed te reduceren.

Bij de tijd:
Als je de bovenstaande dingen al hebt gedaan kan je hiermee beginnen. Zorg dat al je acties/wedstrijden iets met de een thema te maken heeft. als het 5 december is dan doe je iets met sinterklaas. Verschillen tussen vragen mag natuurlijk, maar niet te groot.

Polls:
Laat je leden kiezen! Zorg dat je leden zelf mogen kiezen welke acties je gaat doen. Dat kan je doen via de polls of je laat een pb naar je event-master sturen. Hou ook bij welke polls je hebt gedaan dat staat onder de polls. Dan is het makkelijk om te kijken wat jou gangsters leuker vinden.

MaffiaCreepz19/Jan | 19:48 

MaffiaCreepz
667 leden
8-12 crew leden is niet altijd zo hoor!
Je moet een goede spelers base hebben voordat je een crew lid aan neemt want je moet niet meer crew hebben dat je in active spelers hebt.

Nice guide!

Mvg Tixxt

thebosser20/Jan | 08:03 

maffia_rejects
206 leden
Een acteive volle crew is wel handig. Zoals ik uitleg komen er dan meer ideeen. Ze hoeven niet allemaal admin te zijn hoor.

MaffiaCreepz20/Jan | 20:32 

MaffiaCreepz
667 leden
Nee maar als een crew vol zit met mods dan zijn het geen "normalen" spelers meer, en zullen de leden ook minder snel komen spelen als ze zien dat er veel crew leden zijn dan zal dat toch voelen als ik ben een normalen speler en de rest niet dus ik stop of wil dat ook zijn.

Maar wel een leuke guide!.

Mvg tixxt

thebosser21/Jan | 15:00 

maffia_rejects
206 leden
ik demk dat er maar een kleine groep mensen zo jaloers kan zijn

MaffiaCreepz21/Jan | 18:35 

MaffiaCreepz
667 leden
Haha zeker!, maar die kleine groep kan wel het verschild zijn tussen een actief spel of niet .

Mvg Tixxt

thebosser21/Jan | 20:35 

maffia_rejects
206 leden
ja bij mij is dat niet het geval. mischien bij jou maar toch bedankt voor de tip