De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.269
1.129.992
111

MaMafia.fr
57.281
404.705
120
MeineMafia.de
74.229
398.769
60
MojeMafie.cz
27.529
274.383
24
MojaMafia.pl
53.544
352.185
13
MafiaCreator.com
66.549
223.882
12
MafiaCreator.ro
22.149
241.952
8
MinMaffia.se
15.025
60.512
6
MiMafia.com
12.366
33.679
3
MafyaKur.com
49.011
287.543
2
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Hacken conclusie!

TheGodfather6/Nov | 16:46 

TheGangies
152 leden
Hallo eigenaren,

Omdat ik veel topics zie over " Help mijn site is gehackt!" of "Mijn site wordt aangevallen!" wil ik nu even uitleggen wat hacken inhoud en of MijnMaffia.nl gehackt kan worden.

Ten eerste wil ik even uitleggen wat hacken inhoud: Hacken houd in dat je een password kraakt, of een computer aanvalt en hier dan misbruik van maakt. Het kraken van een password op MM en dan MP doneren aan jezelf is dus eigenlijk ook hacken!

Ten tweede wil ik zeggen dat MijnMaffia.nl hackbaar is! Ik zie verschillende mensen zeggen dat het wel hackbaar is, andere zeggen dat het niet hackbaar is. Het is dus wel hackbaar, maar niet door een normale 16 jarige jongen die een beetje stom aan het doen is. Om MM te hacken zul je een heel proffesioneel team nodig hebben en een aantal snelle computer. Ook zal MM ook vrij goed beveiligt zijn tegen dit soort dingen. Dus... Dat gebeurt waarschijnlijk niet! De echte hackers gaan af op de bankwebsites, de rekeningnummers en gegevens van mensen. Dus niet MaffiaPunten!

Hoe maak je de kans op hacken kleiner?
Ten eerste moet je een goed password hebben, stop hier hoofdletter, leestekens, getallen en andere rare dingen in! Ten tweede moet je nooit je password aan iemand anders vertellen . Zelfs al zou deze persoon hier MP voor geven, nooit doen!

Wat doet een hacker?
Een hacker probeert door middel van bepaalde programma's en andere tools passwords te kraken of computers aan te vallen. Er zijn programma's die gewoon alle woorden uit het woordenboek (lettelijk) achter elkaar uitproberen als password. Zorg dus dat je een goed password hebt, hoe meer rare getallen en tekens; hoe langer het duur voor de hacker je password kraakt! Er zijn zelfs wachtwoorden waarvoor ze (nu) meer dan een miljoen jaar nodig hebben om het te kraken!

De conclusie:
Het hacken van MijnMaffia zal waarschijnlijk niet gebeuren. Ben dus niet bang dat dit wel gebeurt. Denk je dat je eigen website is gehackt? Verander dan snel je password in iets anders! In iets goeds.

Een paar tips voor password structuren:
MyFav0riteNumer=13
T0mm0rr0wIamg0nnabe56
ILoveTheS0undOf$
$IsMylife
@me?
Tw1tterL0ver
I+am+The+Math+expert!
Maffia2$
p@®@m@®íß0

Neem deze password niet letterlijk over!

Ik hoop dat hier de vele topics over "MIJN WEBSITE IS GEHACKT" stoppen. En de crewleden van MM zich met andere dingen bezighouden!

Gr

Laatst gewijzigd door TheGodfather op 2012-11-06 5:22 PM.

Danger6/Nov | 17:14 

Mescreations
16 leden
TheGodfather schreef:

Een paar tips voor password structuren:
MyFav0riteNumer=13
T0mm0rr0wIamg0nnabe56
ILoveTheS0undOf$
$IsMylife
@me?
Tw1tterL0ver
I+am+The+Math+expert!
Maffia2$
Gr

p@®@m@®íß0

TheGodfather6/Nov | 17:22 

TheGangies
152 leden
Dat is ook een goede, ik zal hem er aan toevoegen!

Thijmen7/Nov | 17:25 

WarGangsters
365 leden
leuke guide, maar de mensen die zo'n topic starten met mijn site is gehackt hebben het zelf gedaan of de crew.
hacken is onmogelijk hier op mijnmaffia of je moet gewoon jaren bezig zijn maar er is altijd wel een onderhoud aan de servers.

Gebruik bij wachtwoorden minimaal 5 hoofdletters 5kleine letters en paar cijfers dan is het gewoon echt onmogelijk en een nieuwe e-mail aan maken en aan niemand geven!