De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.269
1.129.992
112

MaMafia.fr
57.281
404.705
119
MeineMafia.de
74.229
398.769
60
MojeMafie.cz
27.529
274.383
25
MojaMafia.pl
53.544
352.185
13
MafiaCreator.com
66.549
223.882
12
MafiaCreator.ro
22.149
241.952
9
MinMaffia.se
15.025
60.512
6
MiMafia.com
12.366
33.679
3
MafyaKur.com
49.011
287.543
2
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Layout Guide

Owner15/Mrt | 16:59 

Layoutkopen
33 leden
Mooie overzichtelijke guide! Hulde

Landviz15/Mrt | 18:25 

MafiozoCrimez
109 leden
.ad_clicks om klikmissies aan te passen

#slots om dit deel van de gokkast aan te passen
#slots_form om dit deel aan te passen
#sb om de "SPELEN" button aan te passen
Zover ik t zie is er geen makkelijke manier om dit aan te passen, houd hier rekening mee
Je moet hiervoor wel !important gebruiken aangezien er een style staat in de <div> tags

#map om de map bij vliegveld aan te passen, ik zou er persoonlijk niet meer aan veranderen dan een border(-radius) of een box-shadow

Zelf vind ik dit ook nuttig voor als je een box-shadow wil gebruiken aan slechts 1 kant van een element.

Dit gebruik ik ook regelmatig voor hover effecten

En dit kan je gebruiken om andere fonts te krijgen op je site

Laatst gewijzigd door Landviz op 2017-03-15 7:00 PM.

ForumDog15/Mrt | 18:48 

ForumDogs
15 leden
Gangster schreef:
.ad_clicks om klikmissies aan te passen

#slots om dit deel van de gokkast aan te passen
#slots_form om dit deel aan te passen
#sb om de "SPELEN" button aan te passen
Zover ik t zie is er geen makkelijke manier om dit aan te passen, houd hier rekening mee
Je moet hiervoor wel !important gebruiken aangezien er een style staat in de <div> tags

#map om de map bij vliegveld aan te passen, ik zou er persoonlijk niet meer aan veranderen dan een border(-radius) of een box-shadow

Zelf vind ik dit ook nuttig voor als je een box-shadow wil gebruiken aan slechts 1 kant van een element.

Dit gebruik ik ook regelmatig voor hover effecten

En dit kan je gebruiken om andere fonts te krijgen op je site

Ik heb het in het topic geplaats, nog maar een dagje bezig ong en al zeer uitgebreid
Ik was zelf al eve aant zoeken voor de slotmachine
Bedankt voor dit te delen

Owner schreef:
Mooie overzichtelijke guide! Hulde

Ik hoop dat je er wat uit kan leren

Laatst gewijzigd door ForumDog op 2017-03-15 6:59 PM.

Landviz15/Mrt | 19:00 

MafiozoCrimez
109 leden
Via dit kan je de timers op de voorpagina andere styles geven, bijvoorbeeld een monospace font (Iedere timer heeft een ander ID, vandaar dat t zo veel zijn & dat ik t in een pastebin had gezet)

.avatar om avatars aan te passen, een border(-radius) of box-shadow bijvoorbeeld

Laatst gewijzigd door Landviz op 2017-03-15 7:02 PM.

ForumDog15/Mrt | 19:05 

ForumDogs
15 leden
Gangster schreef:
Via dit kan je de timers op de voorpagina andere styles geven, bijvoorbeeld een monospace font (Iedere timer heeft een ander ID, vandaar dat t zo veel zijn & dat ik t in een pastebin had gezet)

Ik plaats het erbij maar ik persoonlijk zie niet echt waarom je ze een andere stijl zou willen geven.
Maar iemand anders ziet daar mess wel een nut in dus het staat erbij.
Bedankt

Gangster schreef:
.avatar om avatars aan te passen, een border(-radius) of box-shadow bijvoorbeeld

Laatst gewijzigd door ForumDog op 2017-03-15 7:06 PM.

Landviz15/Mrt | 19:15 

MafiozoCrimez
109 leden
ForumDog schreef:
Ik plaats het erbij maar ik persoonlijk zie niet echt waarom je ze een andere stijl zou willen geven.
Maar iemand anders ziet daar mess wel een nut in dus het staat erbij.
Ik heb er zelf een hekel aan timers met een font dat niet monospace is, vandaar

Om geluksrad aan te passen:
<script>
if(window.location.href.includes("wheel-of-fortune") == true) { document.getElementById("wheel").src="URL"; }
</script>
(Behoort tussen de <head> tags, werkt eventueel ook als je t in je advertentieblock zet. Roulette gebruikt ook een img met ID="wheel", vandaar dat t nogal omslachtig is)

#racetrack voor paardenrace, dit deel.
Dit deel is wederom zover ik zie niet gemakkelijk aan te passen
#horse1, #horse2, #horse3, #horse4, #horse5, #horse6 Spreken voorzich
Ook hiervoor heb je !important nodig

Laatst gewijzigd door Landviz op 2017-03-15 7:49 PM.

Owner16/Mrt | 10:45 

Layoutkopen
33 leden
ForumDog schreef:
Ik hoop dat je er wat uit kan leren

Bijleren vindt ik niet meer nodig. Mijn klanten zijn tevreden zoals hoe het nu is en ik ook . Veel dingen die je opsomt gebruik ik al jaren

Bevalt prima ha ha .

ForumDog16/Mrt | 13:18 

ForumDogs
15 leden
Owner schreef:
Bijleren vindt ik niet meer nodig. Mijn klanten zijn tevreden zoals hoe het nu is en ik ook . Veel dingen die je opsomt gebruik ik al jaren

Bevalt prima ha ha .

Ik ga eve grof tegen je zijn want ik heb namelijk een probleem met mensen die denken dat ze niks meer kunnen leren en dat ze alles al kunnen.
Naar mijn ervaring hebben die ook een te groot ego.
De rede dat jouw klanten zo tevreden zijn is simpel weg er is eigelijk nooit geen concurentie opgekomen voor jou.
Want hoe ik het zie kan jij nog enorm veel leren kwa coderen en design all jouw lay-outs zijn bijna compleet hetzelfde.
Zelfde manier van indelen zelfde manier van afbeeldingen.
Juist altijd verschil genoeg om hier als uniek bekeken te worden.
De enige rede dat je zegmaar altijd tevreden klanten hebt gehad is simpel weg er werd amper beter "verkocht".
Ik weet niet of je het beseft maar elke dag worden er nieuwe dingen gemaakt de wereld staat niet stil en als jij niet wilt volgen kom je achterop te staan.
Je vind het niet nodig om eens wat bij te leren prima
Nu ik wil me al op voorand verontshuldigen omdat ik vrij grof tegen je ben nu.
Maar ik heb een sterke mening hierover en dan wil ik het ook vertelen.
Nu ik hoop dat ik je niet te erg heb gekwetst

Gangster schreef:
Om geluksrad aan te passen:
<script>
if(window.location.href.includes("wheel-of-fortune") == true) { document.getElementById("wheel").src="URL"; }
</script>
(Behoort tussen de <head> tags, werkt eventueel ook als je t in je advertentieblock zet. Roulette gebruikt ook een img met ID="wheel", vandaar dat t nogal omslachtig is)

#racetrack voor paardenrace, dit deel.
Dit deel is wederom zover ik zie niet gemakkelijk aan te passen
#horse1, #horse2, #horse3, #horse4, #horse5, #horse6 Spreken voorzich
Ook hiervoor heb je !important nodig

Ik plaats het erbij.
Btw, als je nog veel te delen hebt maak dan direct een lijstje dan plaats ik het ineens allemaal

Owner16/Mrt | 14:42 

Layoutkopen
33 leden
Dat maakt me niet zoveel uit. Moet kunnen toch? Ik kan dingen bijleren. Maar zit een puntje aan. Van beroep ben ik kok dus heb er niet veel tijd voor om dingen bij te leren.

Momenteel ben ik meer aanwezig in de keuken dat achter de computer. Ik heb er ook niet voor geleerd. Jij wel. Althans die indruk krijg ik.

Je hoeft je niet te verontschuldigen ha ha

Landviz16/Mrt | 18:02 

MafiozoCrimez
109 leden
ForumDog schreef:
Ik plaats het erbij.
Btw, als je nog veel te delen hebt maak dan direct een lijstje dan plaats ik het ineens allemaal
Ik heb zelf geen compleet lijstje met alles, ik keek gewoon in de paginabron en keek wat er eventueel aangepast zou kunnen worden

Roulette
<script>
if(window.location.href.includes("roulette") == true) { document.getElementById("wheel").src="URL"; }
</script>
Ongetest maar zou gewoon moeten werken, veranderd alleen het wieletje, niet de achtergrond

Kluis
#safe_form div:first-of-type {
background: url('URL') !important;
}
Niet extreem veel getest, als er problemen mee zijn zal ik t proberen te fixen