De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.266
1.129.976
123

MaMafia.fr
57.281
404.692
131
MeineMafia.de
74.229
398.764
65
MojeMafie.cz
27.529
274.373
41
MojaMafia.pl
53.543
352.145
17
MafiaCreator.ro
22.149
241.950
13
MafiaCreator.com
66.549
223.861
8
MinMaffia.se
15.025
60.511
3
MiMafia.com
12.365
33.669
2
MafyaKur.com
49.010
287.494
0
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Guide: headers maken PRO

Webmaster28/Nov | 18:11 

ThiefCity
181 leden
Alles wat ik uit jouw post kan opmaken,
Is dat hij alles fout doet.

Nee hoor, heb niet gezegd dat die het fout doet, maar dat het anders moet. Het was geen afkraking, maar dat begrijpen onprofessionele mensen niet. Weleens gehoord van ''Van kritiek kan je leren''? Denk het niet.

Wat wil je ermee zeggen?
Dat je mensen geen verkeerde woorden moet leren. Want niemand wilt een banner als header hebben denk ik?

Verziek voortaan mijn topics niet meer
Zelf weten.

Edit: Je hebt dus wel geluisterd naar mij. Gelukkig .

Laatst gewijzigd door Webmaster op 2009-11-28 6:12 PM.

Thomy28/Nov | 19:20 

Singlecrime
133 leden
Dat je mensen geen verkeerde woorden moet leren. Want niemand wilt een banner als header hebben denk ik?
Verkeerde woorden leren?
Ik zie anders heel duidelijk Header guide....
Als ze niet weten wat een header is kunnen ze gewoon naar het Beheer je site toe

Zelf weten.
Zelf weten?
Jij bent tog de gene die het verziekt?

Edit: Je hebt dus wel geluisterd naar mij. Gelukkig .
Vertel mij wat dan...

Kun je nu even ergens anders de wijsneus spelen

Laatst gewijzigd door Thomy op 2009-11-28 7:20 PM.

Cooper28/Nov | 19:55 

Thomy: Momenteel ben jij je eigen topic aan het verzieken?

Thomy28/Nov | 20:03 

Singlecrime
133 leden
Thomy: Momenteel ben jij je eigen topic aan het verzieken?
Oo ben ik dan degene die al gaat reageren terwijl hij niet eens klaar is?
O en ja ik ben ook altijd de gene die fout zit he cooper
ik werd al door je verbannen omdat Ik SLOTJE! zij? ik wilde het aleen duidelijk maken.

Laatst gewijzigd door Thomy op 2009-11-28 8:07 PM.

Cooper28/Nov | 20:09 

Alstublieft:
http://www.mijnmaffia.nl/forum/1/10898.

Ik vind het geweldig kinderachtig dat je kritiek onder het kopje 'topic verzieken' gaat plaatsen. Jammer goenoeg zijn guides niet perfect en is kritiek hier nog altijd toegelaten. De MijnDisney-versie kun je elders bespelen.

Laatst gewijzigd door Cooper op 2009-11-28 8:12 PM.

Thomy28/Nov | 20:17 

Singlecrime
133 leden
Ja en dat geld zeker aleen voor mij weer ik zie in deze topic al 2 mensen die het zelfde doen en ik ben daar weer de dupe van?
Ik snap zelf ook wel de regels maar word daar wat aan gedaan? nee tuurlijk niet aleen als ik weer wat zeg.

Cooper28/Nov | 20:24 

Thomy schreef:
Ja en dat geld zeker aleen voor mij weer ik zie in deze topic al 2 mensen die het zelfde doen en ik ben daar weer de dupe van?

Ik zie hier allemaal mensen die jou willen helpen deze guide te verbeteren, en een topicstarter die iedereen beschuldigt van 'Topic verzieken'.

Thomy schreef:
Ik snap zelf ook wel de regels maar word daar wat aan gedaan? nee tuurlijk niet aleen als ik weer wat zeg.

Weet je hoeveel waarschuwingen er hier per dag uitgedeeld worden? Weet je hoeveel bans er momenteel lopen? Je bent absoluut niet de eerste waartegen ik een opmerking maak, je bent heus niet de enige die een waarschuwing heeft ontvangen door heel de tijd 'SLOTJEUHHH!' te typen, maar het enige wat jij ziet zijn de waarschuwingen die je ontvangt, en de bans die je reeds hebt uitgezeten. Ik verzoek je vriendelijk om iets verder te kijken dan je neus lang is.

Thomy28/Nov | 20:26 

Singlecrime
133 leden
je bent heus niet de enige die een waarschuwing heeft ontvangen door heel de tijd 'SLOTJEUHHH!'
Ik had geen waarschuwing maar meteen verbannen
Daarom vind ik het maar niks die Waarschuwingen die binnen komen waarop staat dat bij een aantal waarschuwingen je verbannen word maar 1 keer gehad ooit.

Laatst gewijzigd door Thomy op 2009-11-28 8:28 PM.

Cooper28/Nov | 20:29 

Ik had geen waarschuwing maar meteen verbannen
Daarom vind ik het maar niks die Waarschuwingen die binnen komen waarop staat dat bij een aantal waarschuwingen je verbannen word maar 1 keer gehad ooit.

Je weet goed genoeg dat MijnMaffia met een puntensysteem werkt, en de waarschuwing voor 'SLOTJEUHHHH!' was heus niet het aantal punten voor een ban waard.

Thomy28/Nov | 22:57 

Singlecrime
133 leden
Dat weet ik, maar ik vind het zo onodig dat mensen al gaan klagen voordat hij niet eens klaar is, ik ken de regels maar soms kan ik het niet laten gaan.
Ik was fout bij:

4. Ongewenste posts waar niemand wat aan heeft dien je achterwege te laten

7. Je hoeft anderen niet op fouten te wijzen, dan doet de moderatie wel.

Dat zijn de 2 maar de regel verziek geen topics dan? heb ik het mis of is de regel aleen voor mensen die reageren?