De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.277
1.130.067
131

MaMafia.fr
57.282
404.871
109
MeineMafia.de
74.231
398.794
53
MojeMafie.cz
27.531
274.408
35
MojaMafia.pl
53.551
352.293
19
MafiaCreator.com
66.554
223.930
11
MafiaCreator.ro
22.149
241.970
8
MinMaffia.se
15.026
60.519
4
MafyaKur.com
49.015
287.645
3
MiMafia.com
12.367
33.691
3
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Guide Overig

Capo26/Dec | 13:26 

Mafia4live.nl
3.248 leden
Inhoudsopgaven: |Problemen|
Meer mensen via IP
Site in de Spotlight
Wat gebeurd er als je Overvallen i.p.v. Red Light District doet?

Inhoudsopgaven: |Hier heeft MM al antwoord op gegeven maar word steeds weer gevraag, hier alle antwoorden|
Nieuwsbrief Lay-out
Helpdesk
Opgelicht
Strafpunten
Extra pagina 3

Meer mensen via IP
Je kan meer mensen via een IP toelaten via deze makkelijke stappen:
Stap 1:

Stap 2: (
Selecteer het IP-Adres doe dit op je eigen spel en klik bij de gewenste gebruiker op bewerken!)

Stap 3:

Plak het adres op het lege balkje el selecteer hoeveel spelers de speler nog mag aanmaken!

Site in de spotlight
Het is heel simpel, door bezoekers te kopen komt je link in de spotlight op MijnMaffia.nl

Wat gebeurd er als je Overvallen i.p.v. Red Light District doet?
Als je redlight hebt zal er niets veranderen, heb je overvallen/drugs krijg je een vieze drugs-paus.

Nieuwsbrief Lay-out
Kan er ook een nieuwsbrief lay-out komen? Zodat het er wat professioneler uitziet?
Reactie 1 van baas1:Dat is wellicht professioneler, maar +/- 80% van je leden zal de nieuwsbrief dan niet ontvangen, ik weet niet of je dit moet willen...
{veel e-mail providers zien dit vaak als spam)

De opmerking van een gebruiker van MM:
Hoe zouden de andere games dit dan doen ?
Zij sturen ook e-mail met sjablonen enzo..
Reactie 2 van baas1 Die doen vaak mailings de deur uit door professionele nieuwsbrief bedrijven waarbij je een garantie krijgt dat ze aankomen. (die sluiten weer deals met de grootste mailproviders enzo)
Gaat vaak om duizenden euro's.

Reactie 3 van baas1
Ja, dan betaal je per mailing. Als je dat wil ben je iets van 100 euro per mailing kwijt heb ik net even uitgevogeld.

Dus als je hier zelf interesse in hebt, kan ik je wel in contact brengen met een dergelijk bedrijf

Helpdesk
Vaak worden en vragen gesteld van:
Kan er ook een Helpdesk op het spel komen?
Antwoord: Nee, maak dan een topic aan in je forum met Helpdesk. Dat werkt even goed als een gewone Helpdesk!

Opgelicht
Meestal kan MijnMaffia er niks aan doen als je opgelicht/gehackt word! Hier zal je echt beeld bewijs voor nodig moeten hebben!
Dat doe je via knipprogamma! Dat moet je opzoeken in het Menu-Start voor Windows!

Strafpunten
Als je verbannen word van het forum heb je daarvoor al een paar dingen fout gedaan misschien:
• Offtopic posten
• Dubbelposten (dat is nu niet meer mogelijk)
• Nutteloze post in een topic neerzetten
• Reclame maken
Je krijgt bericht op je eigen spel wanneer je een strafpunt hebt gekregen! Alleen de admins van MijnMaffia kunnen de strafpunten zien en het hangt ook af van de ernst van de zaak!

Extra pagina 3
Vraag: Kan er nog een extra pagina komen?
Antwoord: Dat kan niet wegens ruimtegebrek bij alle lay-out's!

En als laatst nog een tip:
Als je een idee wilt posten op MM. Gebruik dan eerst de zoekfunctie onderaan het forum! Dat scheelt de Admins weer werk

Laatst gewijzigd door Capo op 2009-12-28 10:16 AM.

Remco26/Dec | 14:10 

FiveMaffia
20 leden
Bedankt voor de guide. Ik heb er zelf ook weer een hoop dingen mee geleerd. En het is vooral een goede guide.

eigenaar27/Dec | 16:54 

Gun4criminals
161 leden
Eigenaar een goede Guide kunnen beginners veel van leren

Moderator12/Aug | 13:45 

MillCity
4 leden
Bericht verwijderd door moderator

Reden: Offtopic posten

Nardy12/Aug | 15:32 

Bericht verwijderd door moderator

Reden: Oud topic onnodig omhoog halen

Satan66620/Sep | 20:43 

Games4Mafia
83 leden
Ik ben het met 1 iets niet AKKOORD!!

Een paar Weeken/Maanden geleden werd ik opgelicht voor 800 MP ik head zowel 7 screens waar alles op duidelijk was!! Maar jammer genoeg Heb ik hun een mail bezorgd maar ze hebben er helaas niets aan gedaan!! Zonde van al mijn geld