De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.266
1.129.969
146

MaMafia.fr
57.281
404.686
169
MeineMafia.de
74.228
398.762
88
MojeMafie.cz
27.529
274.357
56
MojaMafia.pl
53.543
352.117
22
MafiaCreator.ro
22.148
241.946
20
MafiaCreator.com
66.549
223.853
7
MinMaffia.se
15.025
60.510
6
MiMafia.com
12.365
33.669
3
MafyaKur.com
49.008
287.476
2
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Guide: Dutchleader

Cooper2/Okt | 21:19 

Dutchleader FAQ

Intro:
Neem een hapje, neem een drankje, zet je neer en lees deze guide maar eens rustig door.

In deze guide wil ik beginnende game eigenaren al een beetje vooruit helpen, door hen te leren werken met Dutchleader.

Ben jij al een iets gevorderde eigenaar? Dan mag je rechtsboven op het kruisje klikken, en iets anders gaan doen .

Wat is Dutchleader?

Dutchleader is een website-promotie-programma, dat je nu, maar ook in de toekomst zeker gaat kunnen helpen met het promoten van je website. Dutchleader is volledig gratis en er zijn geen verdere verplichtingen.

Ok, laat me dat nu maar eens zien, dat Dutchleader-gedoe.

Surf naar www.dutchleader.nl, klik bovenaan op ‘mijn account’ en selecteer ‘aanmelden’. Heb jij al een Dutchleader account? Dan hoef je je natuurlijk niet opnieuw te registreren.

Wanneer je geregistreerd bent en je account is geactiveerd, kunnen we verder.
Let wel: Dutchleader zal jouw website eerst controleren. Dit gebeurt meestal binnen de 24 uur.

Eerste “ontmoeting” met Dutchleader.

Wanneer je je inlogt op Dutchleader, wil je natuurlijk direct beginnen met promoten.
Maar dat gaat niet zomaar! Eerst heb je Dutchleader credits nodig.

Alvorens we credits gaan verzamelen, moet je eerst even de weging aanpassen. Ga naar het kopje ‘websites’ en klik op het wijzig icoontje naast je website. Daar verander je de weging van je website naar 50% (het minimum).

De weging zorgt ervoor dat 50% van de verkregen credits ook direct terug uitgegeven worden aan dezelfde optie waar je ze verdient hebt. Dit zorgt ervoor dat er altijd BanEx banners, StartEx pagina’s en TrafficBar banners klaar zullen staan

Hoe kom ik nu aan Dutchleadercredits (ook wel dl’s genoemd)?

BanEx: je plaats een html-code op je site (bijvoorbeeld in je advertentieblok).
Wanneer je dit gedaan hebt zal je om de zoveel tijd een nieuwe banner zien verschijnen in je advertentieblok. Wanneer jij/ een van je leden zo’n banner aanklikt, krijg je er 15 credits bij.

StartEx: je opent een nieuwe browserpagina en bekijkt om de 30 seconden een nieuwe website van andere dutchleader members. Per webpagina die je bekijkt, krijg je 8 credits.

TrafficBar: Je download een programmaatje op je pc. Als je dit programma opent, zal je om de 30 seconden automatisch een nieuwe banner zien verschijnen. Per bannerview krijg je 0.75 dutchleader credits.

PopEx: Je plaatst een scriptje op je site (bijvoorbeeld op je voorpagina).
Wanneer iemand je voorpagina bezoekt, zal er automatisch een pop-up verschijnen. Per geopende pop-up krijg je 8 credits.

DonAds: handig om tussen je klikmissies te plaatsen.
Je komt op een webpagina, waar eender wie jou elk uur 7 Dutchleader credits kan doneren.

Uitnodigingen: Rechts in je scherm zie je je statistieken, daartussen staat een kopje ‘uitnodigingen’. Als je daarop klikt opent er een nieuw venstertje, waar je uitnodigingen kan accepteren/ afwijzen. Per geaccepteerde uitnodiging krijg je 7 dutchleader credits.

Ringtones kopen: Als je via dutchleader een ringtone koopt, krijg je niet alleen een niuwe ringtone, maar ook nog eens 400 credits extra !

Credits kopen: Dutchleader bied je de mogelijkheid om credits te kopen tegen betaling. Per telefoontje ontvang je 750 credits.

LinkEx: Een algemene dutchleader LinkEx. Plaats hem op je site en per linkje dat geplaatst wordt via jouw site krijg je 600 credits ! Let op: er worden ook linkpartners van andere websites getoond.
De LinkEx kan je volledig aanpassen naar eigen wens.

Acties: In het linkermenu vind je acties, als je al deze acties uitvoert zal je aan meer dan 20.000 dutchleader credits komen

Ook heb je de mogelijkheid om gold member te worden, zo krijg je meer credits per optie. Gold membership kost 1.30 voor 3 dagen.

Beginnen met promoten.

Ziezo, je hebt intussen al enkele credits verdient.

Nu is het tijd om jouw website te promoten. Dit kan je doen d.m.v. onderstaande promotietools:

BanEx: Voor 25 credits zorgt Dutchleader ervoor dat er 1 persoon op jouw banner zal klikken. Men werkt hier dus met bannerkliks, en niet met bannerviews

StartEx: Deze optie zorgt ervoor dat iemand voor 10 credits jouw site gedurende 30 seconden zal bekijken.

TrafficBar: Deze optie zorgt ervoor dat jouw banner gedurende 30 seconden getoond zal worden bij andere dutchleader members, Een minder goede promotiemanier, 1 bannerview staat gelijk aan 1 credit.

PopEx: Voor tien credits per pop up zal er op een andere site een pop-upje worden geopend met jouw site.

DonAds: Als je hier 10 credits insteekt, zal dutchleader zorgen voor een bezoeker op je site, en dit door middel van het DonAds systeem.

Uitnodigingen: Via deze route kan je andere mensen ‘uitnodigen’ voor je site. 10 credits staan gelijk aan 1 bezoeker

Top5: Rechtsboven je pagina zie je een Top5. Voor 20 credits sta jij ertussen !

Ander account: Heb je je dutchleader credits verkocht? Dan kun je ze via deze weg aan de koper doneren.

Goede doelen: Heb jij een groot hart? Dan kan je via deze weg enkele grote hulporganisaties steunen.

Persoonlijk raad ik je de BanEx aan, mits je een mooie banner hebt natuurlijk

Verkopen op Mijnmaffia

Het is natuurlijk ook mogelijk om je dutchleaders te verkopen op dit forum. Op de handelsmarkt kan je hier een topic voor aanmaken. Gemiddelde waarde is 1 MP per 100/ 333 credits.

Slot:

Ziezo, dit was mijn eerste guide.
Binnenkort zal ik hem nog wel een beetje aanpassen, of misschien we een nieuwe, over een heel ander onderwerp, in elkaar knutselen.

Vragen, suggesties, opmerkingen?
Of heb ik misschien een foutje gemaakt?
Stuur dan een berichtje naar Cooper!

Laatst gewijzigd door Cooper op 2010-05-22 12:46 PM.

crimemen2/Okt | 21:35 

NLMobsters
177 leden
Mooi gedaan cooper.
Ik heb op mijn forum nog een backup staan van een dl faq, maar die hoeft nu niet meer..

Dan moet ik dus maar een nieuw onderwerp verzinnen.

Cooper2/Okt | 21:37 

Een tweede guide kan natuurlijk ook, een beetje concurrentie mag altijd .

crimemen2/Okt | 21:49 

NLMobsters
177 leden
Nee joh!
De jouwe is veel beter.

Laatst gewijzigd door crimemen op 2010-02-20 1:15 PM.