De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.269
1.129.992
72

MaMafia.fr
57.281
404.704
82
MeineMafia.de
74.229
398.768
43
MojeMafie.cz
27.529
274.381
20
MafiaCreator.ro
22.149
241.952
9
MojaMafia.pl
53.544
352.180
6
MafiaCreator.com
66.549
223.877
5
MinMaffia.se
15.025
60.512
4
MafyaKur.com
49.011
287.532
3
MiMafia.com
12.366
33.679
3
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Amusement Guide!

Cooper16/Okt | 21:05 

Amusements Guide
By Cooper

Goedenavond:
Goedenavond, beste speleigenaar! Ik ben tewerkgesteld bij de plaatselijke maffia. Mijn rank daar is vrij hoog, dus ik kan jullie wel een beetje verder helpen met jullie spel. Wa ga ik behandelen, vandaag? Wel, dat zal de amusementsgraad op jouw spel zijn.

Intro:
Amusement is een zeer belangrijk punt om ervoor te zorgen dat jouw leden niet naar de concurrentie gaan overstappen. Het is als speleigenaar jouw doel om leden te lokken en actief te houden, en deze guide zal jouw daarbij helpen.

Communicatie:
Communicatie is een eerste, zeer belangrijk punt. Het maakt jouw spel niet alleen leuker, maar het werkt ook nog eens aan het sociaal vermogen van jouw leden. Ouders van ‘tieners’ zullen dit zeker appreciëren.

Hoe werk je aan de communicatie?
Een zeer mooie optie om aan de communicatie te werken is een chatbox. De minichat kan al een eenvoudig, maar zeer mooi hulpmiddel zijn. De minichat optie is te koop voor 5 MP op MijnMaffia.nl

Wat ook altijd meerwaarde brengt aan je spel, is een actief en overzichtelijk forum. Voor slechts 30 MaffiaPunten kan je zelfs jouw forum naar believen aanpassen. Een aanrader dus.
Zorg dat je de Nederlandse Spelling beheerst, zodat je professioneel overkomt. Vergeet niet dat jij de eigenaar bent. Ga dus niet reageren zoals de anderen zullen doen met berichtjes zoals:

Thnx
Ma da mag ni ze!
Wa is uu probleem ?

Ga ook geen berichtjes van anderen wijzigen, omdat jij een andere mening hebt. Dàt komt pas onprofessioneel over en bijgevolg zal jouw spel niet lang leven.

Zorg ook voor een vrij nauw contact met je leden. Spam hun inbox niet vol, maarzorg er ook niet voor dat, wanneer jij een wijziging doorvoert, ze voor onaangename verassingen komen te staan. Ga op zoek naar de gulden middenweg, om te werken aan een goed contact tussen eigenaar en speler!

Wedstrijden:
Vele speleigenaren werken met een rondesysteem, iet wat ik je ten zeerste aanraad. Zo spelen je leden ‘met een doel’, en niet louter om eerste te staan. Je ka zelf kiezen of je ingame prijzen wilt weggeven, of ‘real’ prijzen gaat uitdelen. Let wel: Wat je belooft moet je doen!

Tijdens je ronde kun je ook nog enkee leuke acties uitvoeren, enkele voordelen:

Refferal actie: Wie het meeste refferals sprokkelt, ontvang een mooie prijs!
Rank actie: Wie een bepaalde rank haalt, ontvangt een nuttig geschenk!
… Laat je creativiteit de vrije loop!

Zorg ook dat er niet te veel acties tegelijk in omloop zijn, dat maakt het jouw leden een stuk minder aangenaam.

Bedankt:
Ik bedank jou voor de tijd die je in deze guide hebt gestoken door hem te lezen, commentaar is welkom! Met een beetje geluk heb ik je kunnen helpen met je spel of, iets specifieker, met het amusement op jouw spel.

Laatst gewijzigd door Cooper op 2010-02-28 2:00 PM.

Mynnigon17/Okt | 21:25 

Cambino
63 leden
Bedankt!
Ik vind het erg moeilijk om leden op me spel te krijgen.
Met deze informatie gaat het vast wel lukken!