De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.273
1.130.029
46

MaMafia.fr
57.281
404.808
55
MeineMafia.de
74.230
398.774
22
MojeMafie.cz
27.531
274.396
11
MafiaCreator.ro
22.149
241.959
7
MojaMafia.pl
53.547
352.223
6
MafiaCreator.com
66.550
223.889
4
MiMafia.com
12.367
33.685
4
MafyaKur.com
49.012
287.595
1
MinMaffia.se
15.025
60.512
0
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Crew gezocht !!

Cooper5/Dec | 20:48 

•• Intro ••
Hallo beste gameleader,
Ook vandaag weer een leuke guide voor jullie, want deze guide gaat over iets wat elk goedlopend maffiaspel aangaat: een goede crew.
Na deze guide zijn jullie, hopelijk, allemaal in staat een crew te creëren die je spel in goede banen leidt. Alvast: Succes!

•• Crew gezocht! ••
Ben jij op zoek naar een leuke crew? Dan kun je onder andere op dit forum terecht om, al dan niet tegen betaling, enkele crewleden te ronselen. Allereerst raad ik je aan om op zoek te gaan naar leuke crewrangen. Heeft jouw spel bvb. iets te maken met Suske en Wiske? Dan kan je leuke crewnaampjes geven a.d.h.v. de personages.
Ook de extra crewranken kunnen een leuke uitbereiding zijn voor je spel!

Vervolgens kan je best even de standaard zaakjes regelen. Hier bepaal jij of crewleden al dan niet kunnen aanvallen, welke kleur ze hebben en of ze zichtbaar zijn op bepaalde pagina’s, zoals statistieken en (online) ledenlijst. Wanneer je ook die zaken achter de rug hebt, gaan we de rechten verdelen.

op deze pagina maak je een belangrijke beslissing. Je gaat namelijk bepalen welke extra functies jouw moderators krijgen. Ga niet willekeurig te werk, maar overloop rustig welk rechten jij je moderators toevertrouwt.

Deel 2: op zoek naar mods
De basis om binnenkort een helehoop nieuwe mods te verwelkomen is gelegd. Nu is het tijd om op zoek te gaan naar enkele geëngageerde mensen die zich willen inzetten voor jouw spel. Ook dit is weer een belangrijke beslissing, weldra bepaal je namelijk wie het vertrouwen waard is om jouw spel te leiden!

Ga niet overhaast te werk. Berichtjes als
Ik zoek MOOODS!
of doodsimpel
crew gezocht, meld je aan!
maken geen goede indruk en zullen dus geen vruchten afwerpen. Begin ook niet andermans topics te verzieken door berichtjes te posten zoals
Nee! Nee! Nee! Kom op mijn spel politieagentje spelen want zijn site trekt toch op niets!
.

Neem een blikje frisdrank en een snack bij de hand en open je eigen topic. Vermeld duidelijk waar je naar op zoek bent (promotor, admin, … ) en wat de taken zijn van deze persoon.
Wanneer je besluit een vergoeding uit te keren, bepaal je best op voorhand waaruit deze zal bestaan. Zo vermijd je een hoop miserie!

Een voorbeeld hoe jouw berichtje er uit kan zien:
Hallo,

Maffiagame.nl is opzoek naar 5 crewleden. Wij zoeken 2 moderators en 3 promotors. Heb jij interesse? Lees dan snel verder!

Wat verwachten wij van een moderator:
- Tijd in ons spel willen steken, dagelijks actief modereren.
- Goed overweg kunnen met leden, moet persoonlijke voorkeuren uit de weg kunnen schuiven.
- Enige ervaring met andere maffiagames is een must!

Wat verwachten wij van een promotor:
- Dat deze zich inzet om leden te sprokkelen.

Vergoedingen:
Een moderator verdient 10 MP per maand.
Een promotor verdient 2 MP per actieve refferal.

Denk jij dat jij bij onze crew past? Laat het hier horen, of stuur ons een ingame berichtje!

MvG
Maffiagame.nl
Ook kun je besluiten geen beloning weg te geven. Vermeld dit dan zeker in je topic, zo vermijd je reacties van “Krijg je een beloning?”.

•• Contact ••
Heb jij een leuke aanvulling/ suggestie voor deze guide? Laat het dan weten in dit topic, of stuur me een berichtje.
Cooper.

Laatst gewijzigd door Cooper op 2009-12-05 8:53 PM.

Thomy5/Dec | 22:52 

Singlecrime
133 leden
Goeie guide!, ik zal dat voorbeeld gebruiken als dat mag

Cooper6/Dec | 08:40 

Waarom zou dat niet mogen? .

Admin_Q7/Dec | 20:14 

Bedankt voor deze topic!

MasterMind (Permanent verbannen)8/Dec | 19:57 

Secretmobsters
1.402 leden
Mooi gemaakt!